Kampanja „Možeš i ti“ i Nacionalni tjedan dojenja

30.09.2017.
Na današnjoj konferenciji za medije u prostorima Udruge Roda, predstavnici Grada Zagreba i članovi Udruge predstavili su program obilježavanja Nacionalnog tjedna dojenja i kampanju Možeš i ti, koja za cilj ima dizanje javne svijesti o važnosti dojenja.

Kako se čulo, glavni cilj ovogodišnjeg Nacionalnog tjedna dojenja, od 1. do 7. listopada, je ukazati na probleme s kojima se susreću majke koje doje, a roditelji će imati prilike dobiti informacije o programima Grada, stručne savjete o dojenju i edukativne materijale.

Gradonačelnik Milan Bandić pružio je podršku aktivnostima i naglasio da se moramo boriti protiv predrasuda s kojima se susreću majke koje doje u javnosti, jer, kako kaže, dojenje je poželjno i prirodno. Moramo osigurati uvjete za majke. Grad Zagreb prvi je u Hrvatskoj donio strategiju i krenuo u projekt mliječnih barova. Danas mame mogu dojiti bez predrasuda, a moja želja je da svaki kvart ima prikladno mjesto gdje mame mogu dojiti i presvlačiti dijete, jer je dobrobit djece prvi prioritet, rekao je gradonačelnik.
 
Mirela Šentija Knežević, viša stručna savjetnica pročelnika Gradskog ureda za zdravstvo,  objasnila je da čak 77 milijuna djece diljem svijeta nije dojeno u prvim satima nakon poroda. Istaknula je da dojenje općenito unapređuje zdravlje majke i djeteta, da dugoročno doprinosi postizanju više razvojnih ciljeva te smanjuje smrtnost kod djece. Dodala je da dojenoj djeci pružena optimalna prehrana i zaštita od infekcija i da dojenje ima važnu ulogu u uspostavljanju cjeloživotnog zdravlja, jer su dojena djeca općenito manje skloni kroničnim bolestima.

Zahvalivši gradonačelniku i njegovim suradnicima na kontinuiranoj podršci, ambasadorica kampanje Možeš i ti Mirna Medaković Stepinac ovom je prilikom istaknula je da su svi počeci teški i da novim mamama treba pružiti pomoć u prvim danima, na što ova kampanja i ukazuje.  

 

 

Više: http://www.zagreb.hr/dojenje/80651

Gradske vijesti