Pokretni ured Zagrebačkog holdinga

29.05.2017.
Gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić i predsjednica Uprave Zagrebačkog holdinga Ana Stojić Deban predstavili su i simbolično pustili u rad pokretni ured Zagrebačkog holdinga.

Specijalizirano vozilo omogućit će korisnicima znatno pristupačnije i integrirano upravljanje uslugama, a tijekom mjeseca će po utvrđenom rasporedu obilaziti sve gradske četvrti. Također, kroz Pozivni centar omogućeno je i ugovaranje individualnih dolazaka, osobito na adrese starijih i sugrađana s poteškoćama u kretanju, a vozilo je prilagođeno i osobama s invaliditetom.

Naš cilj je da se isporuka javne usluge odvija na vrijeme i što kvalitetnije te da se što manje  korigiraju cijene, naglasio je gradonačelnik Bandić te dodao Kao istinska europska metropola, svim građanima omogućujemo usluge pod jednakim uvjetima, uz prepoznatljivu socijalnu osjetljivost. Djelatnici Holdinga na terenu će pružati svu potrebnu asistenciju što će znatno olakšati snalaženje svim sugrađanima, uštedjeti vrijeme i ubrzati procese.

Predsjednica Uprave ZGH Stojić Deban, istaknula je kako se ovime korisnicima omogućuje upravljanje svim uslugama na jednom mjestu i to u njihovoj neposrednoj blizini, bez potrebe odlazaka u više naših podružnica koje su na različitim gradskim lokacijama. Na tom tragu reorganizirat ćemo poslovanje u svim našim poslovnicama. Ideja za mobilni centar proizašla je iz svakodnevne komunikacije s građanima te našeg nastojanja da usluge, kao istinski servis građana, oblikujemo prema stvarnim potrebama korisnika.

U pokretnom centru za korisnike mogu se ugovoriti sve usluge iz portfelja Društva, podnijeti zahtjevi za nove usluge i promjenu matičnih podataka te zahtjevi za promjenama postojećih, zaprimiti sve vrste predstavki, promjena matičnih podataka, dobiti informacije ili izvršiti uplate bez naknade platnog prometa.

Vozilo raspolaže informacijskim sustavima koje koriste podružnice i ovisna trgovačka društva te je povezano sa središnjom bazom podataka za urudžbiranje i praćenje statusa predmeta. Instalirani su potrebni uredski uređaji i oprema kako bi se na terenu mogle izvršiti sve radnje kao i u poslovnici.

Tijekom prva tri tjedna u mjesecu vozilo će obilaziti gradske četvrti prema unaprijed objavljenom rasporedu, svakoga radnog dana od 8,00 do 20,00 sati na dvije lokacije (od 8,00 do 14,00 na jednoj te od 14,00 do 20,00 na drugoj).  Zadnji tjedan u mjesecu vozilo će dolaziti na individualne adrese korisnika koji su kroz mjesec putem Pozivnog centra iskazali interes, odnosno potrebu dolaska ureda na kućni prag. Raspored lokacija dostupan je na internetskim stranicama Zagrebačkog holdinga.
 

Gradske vijesti