landing

Služba za informacijski sustav i tehničke poslove


Narodne novine broj 115 od 5. listopada 2022.

Na temelju članka 17. i članka 19. stavaka 1. i 4. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine, 86/08, 61/11, 4/18 i 112/19) pročelnik Službe za informacijski sustav i tehničke poslove, raspisuje
 

J A V N I    N A T J E Č A J
za prijam u službu
u Službu za informacijski sustav i tehničke poslove
 
 
-u Sektoru za informacijski i komunikacijski sustav:
 
1.Informatičkog referenta/informatičke referentice za održavanje računalnih sustava u Pododsjeku za održavanje računalnih sustava Odsjeka za tehničku podršku u Službi za podršku informacijskom sustavu
– 1 izvršitelj/izvršiteljica.
 
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema tehničke, informatičke, upravne ili opće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje sistemskih i aplikativnih standardnih programa,  pasivno znanje engleskog jezika.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
2. Informatičkog referenta/informatičke referentice za računalne sustave u Pododsjeku za održavanje računalnih sustava Odsjeka za tehničku podršku u Službi za podršku informacijskom sustavu – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
 
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema tehničke, informatičke, upravne ili opće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje sistemskih i aplikativnih standardnih programa,  pasivno znanje engleskog jezika.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
3. Informatičkog referenta/informatičke referentice za pomoć korisnicima u Pododsjeku za pomoć korisnicima Odsjeka za tehničku podršku u Službi za podršku informacijskom sustavu – 1 izvršitelja/izvršiteljice.
 
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema tehničke, informatičke, upravne ili opće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje sistemskih i aplikativnih standardnih programa,  pasivno znanje engleskog jezika.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
4. Informatičkog referenta/informatičke referentice za održavanje računalne opreme u Pododsjeku za pomoć korisnicima Odsjeka za tehničku podršku u Službi za podršku informacijskom sustavu – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
 
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema tehničke, informatičke, upravne ili opće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje sistemskih i aplikativnih standardnih programa,  pasivno znanje engleskog jezika.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
5. Informatičkog referenta/informatičke referentice za izradu sigurnosnih kopija u Odsjeku za sistemsku podršku Službe za podršku informacijskom sustavu – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
 
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema tehničke ili informatičke struke, najmanje  jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje sistemskih i aplikativnih standardnih programa, pasivno znanje engleskog jezika.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
  
6. Informatičkog referenta/informatičke referentice za primjenu i razvoj digitalnih tehnologija u Službi za primjenu i razvoj digitalnih tehnologija – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
 
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema tehničke, informatičke ili opće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, pasivno znanje engleskog jezika.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
-u Sektoru za tehničke poslove:
 
7. Stručnog referenta/stručne referentice za obradu režijskih troškova u Odsjeku za tekuće održavanje objekata Odjela za održavanje objekata
– 1 izvršitelj/izvršiteljica.
 
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema ekonomske ili tehničke struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
8. Stručnog referenta/stručne referentice za opremu i inventar u Odsjeku za tekuće održavanje objekata Odjela za održavanje objekata – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
 
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema ekonomske, poljoprivredne, opće ili tehničke struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
Natjecati se mogu i kandidati koji nemaju položen državni ispit, uz obvezu da ga polože u roku od godine dana od prijma u službu.

Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.

Služba se zasniva na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad u trajanju od tri mjeseca.

Kandidati moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u službu propisane člankom 12. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.
 
Kandidati su u prijavi dužni navesti osobne podatke (ime i prezime, adresa stanovanja, broj telefona odnosno mobitela, po mogućnosti e-mail adresa), naziv i redni broj radnog mjesta za koje se podnosi prijava, te naziv ustrojstvene jedinice.

Kandidati koji se natječu za više radnih mjesta dužni su za svako radno mjesto podnijeti posebnu prijavu. Uz svaku prijavu dužni su priložiti traženu dokumentaciju.

 
Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati.
 
Obrazac prijave može se preuzeti na web-stranici Grada Zagreba https://www.zagreb.hr/en/objavljeni-natjecaji-oglasi/6501.
 
Uz prijavu kandidati su dužni (u izvorniku ili neovjerenoj preslici) priložiti:
-  životopis,
-  dokaz o državljanstvu (osobna iskaznica, putovnica, vojna iskaznica ili domovnica),
-  dokaz o stručnoj spremi: svjedodžba o stečenoj srednjoj stručnoj spremi (ukoliko kandidat uz prijavu priloži svjedodžbu stečenu u inozemstvu, dužan je uz predmetnu svjedodžbu dostaviti i odgovarajući dokaz o priznavanju inozemne obrazovne kvalifikacije),
-  uvjerenje o nevođenju kaznenog postupka (ne starije od 3 mjeseca),
-  svjedodžbu o položenom državnom stručnom ispitu,
- dokaz o ukupnom radnom iskustvu, ne stariji od 1 mjeseca: Elektronički zapis (e – radna knjižica) ili Potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, a koji zapis/potvrda, između ostalih podataka, mora sadržavati i podatke o poslodavcu, početku i prestanku osiguranja, stvarnoj i potrebnoj stručnoj spremi, radnom vremenu, općini rada – prebivališta i trajanju staža osiguranja i
- dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje jedne godine (ugovor o radu ili rješenje o rasporedu ili potvrda poslodavca), koji sadrži vrstu poslova i vremenska razdoblja u kojem je kandidat obavljao navedene poslove, a koje je radno iskustvo evidentirano u Elektroničkom zapisu/Potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, traženoj u prethodnoj alineji.
 
Kandidati koji dostavljaju dokumentaciju na stranom jeziku dužni su uz istu dostaviti i ovjereni prijevod na hrvatski jezik.

Ukoliko kandidat uz prijavu priloži dokumente u kojima osobni podaci nisu istovjetni, dužan je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni (presliku vjenčanog ili rodnog lista).

 
Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidat koji ispunjava uvjete za ostvarivanje toga prava, dužan je uz prijavu na javni natječaj priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, kao i rješenje, odnosno potvrdu o priznatom statusu, te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, rješenje, odluka i sl.).
 
Temeljem članka 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine, 121/17, 98/19 i 84/21) i članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine, 84/21), kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti dužni su dostaviti sve dokaze iz citiranih odredbi Zakona. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na internet stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske https://branitelji.gov.hr/pristup-informacijama/835
 
Kandidat koji se, sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine, 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja, dužan je uz prijavu na natječaj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju.

Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natječaj, o čemu joj se dostavlja pisana obavijest.

 
Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti kandidata mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja. Kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja i imaju pravo pristupiti testiranju bit će evidentirani lozinkom koja se sastoji od prvog slova imena i prvog slova prezimena i 5 zadnjih brojeva OIB-a (npr. Pero Perić 12345678901 – PP78901) i pod kojom će lozinkom biti pozvani na testiranje.
 
Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.

Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava javnim natječajem, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, područje provjere, te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru navedeni su na web stranici www.zagreb.hr.
 
Na web stranici www.zagreb.hr i na oglasnoj ploči u prizemlju zgrade gradske uprave, Zagreb, Trg Stjepana Radića 1, najmanje pet dana prije održavanja provjere, bit će objavljeno vrijeme i mjesto održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, te popis lozinki kandidata koji imaju pravo pristupiti testiranju.
 
Prijave s prilozima dostavljaju se STRUČNOJ SLUŽBI GRADSKE UPRAVE, Sektoru za upravljanje ljudskim potencijalima, Zagreb, Trg S. Radića 1, u roku od 15 (petnaest) dana od dana objave natječaja u „Narodnim novinama“, s obveznom naznakom „za natječaj za prijam u službu u Službu za informacijski sustav i tehničke poslove“.

UPUTA O PRAVIMA ISPITANIKA:
https://www.zagreb.hr/UserDocsImages/arhiva/Uputa%20o%20pravima%20ispitanika.pdf
 
Kandidati će o rezultatima natječaja biti obaviješteni u zakonskom roku.