clanak False

Predstavljen projekt e - Redar

Ništa više neće biti kao prije – poručio je gradonačelnik Milan Bandić nakon prezentacije projekta e-Redar, sustava koji omogućuje praćenje svih radova na interaktivnoj digitalnoj karti Zagreba u realnom vremenu.
15.02.2012.


Ništa više neće biti kao prije – poručio je gradonačelnik Milan Bandić u zgradi Gradske uprave prilikom prezentacije novog Gradskog projekta, pod nazivom e-Redar, sustava koji omogućuje praćenje svih gradskih radova (malih komunalnih akcija, kapitalnih projekata prijekopa i redovnog održavanja prometnica) u realnom vremenu na interaktivnoj digitalnoj karti Zagreba.

Prema riječima gradonačelnika, ovim se sustavom Zagreb svrstava u top pet gradova u Europi, uz bok Beču i Londonu.

E-Redar sustavu, u koji je Grad uložio 928.000 kn, imaju pristup i podružnice Holdinga, a sastoji se od mobilne i web aplikacije, sa središtem u Pametnoj sobi u Gradskoj upravi.

Mobilni segment se oslanja na komunalne redare koji će imati Smart uređaje preko kojih se neregularnost poput oštećenja kolnika ili stupića, kojih je i do pet tisuća godišnje, može fotografirati i opisati na licu mjesta. Podaci, koji uključuju GPS lokaciju, automatski se uvrštavaju u bazu podataka unutar e-Redar sustava koji ih potom prosljeđuje odgovarajućoj organizaciji za promptnu intervenciju. Mobilna aplikacija također omogućuje kvalitetniju i bržu kontrolu rada, a gradonačelnik je spomenuo i nagrade za one redare koji će se pokazati najučinkovitijima.

Drugi segment se odnosi na softver, to jest, interaktivnu kartu grada te pravovremeno praćenje svih radova zajedno s opširnom bazom podataka. Jednim klikom djelatniku su dostupne sve informacije o tekućim i nadolazećim radovima, uključujući početak, predviđeni završetak, izvođača s kontakt podacima, odgovorne osobe i slično, te status radova u tom trenutku.

Ovo je bio veliki zahvat za našu službu, unijeli smo preko 10.000 dokumenata u sustav da bi baza podataka bila što opširnija, a podaci se još unose - objasnio je Goran Bošnjak, načelnik Odjela za prometno i komunalno redarstvo.

Osim nadzora redara i uštedi na papirologiji, gradonačelnik je istaknuo da će ovakav nadzor te informacije u realnom vremenu, pomoći Gradu u borbi s takozvanim lovcima u mutnom, onima koji bez potrebnih dozvola izvršavaju radove diljem grada, što je još jedan trošak manje za Grad, a samim time i građane.

Kako se čulo, u planu je implementacija sustava pod nazivom e-Citizen, koji bi u konačnici omogućio aktivno sudjelovanje građana.