landing

Natječaj je djelomično poništen 9.10.2023., 16.10.2023. i 8.2.2024. u dijelu koji se odnosi na prijam u službu 2. Stručnog referenta/stručne referentice za sustavno praćenje provedbe nadzora komunalnog i prometnog redarstva u Odsjeku za sustavno praćenje provedbe nadzora komunalnog i prometnog redarstva Odjela za sustavno praćenje provedbe nadzora i pripremu dokumentacije komunalnog i prometnog redarstva u Sektoru za komunalno i prometno redarstvo, dva od šest izvršitelja/izvršiteljice, 3. Stručnog suradnika-komunalnog redara/stručne suradnice – komunalne redarice u Odsjeku za nadzor građenja i provedbe zahvata u prostoru koji nisu građenje Odjela komunalnog redarstva u Sektoru za komunalno i prometno redarstvo, 2 izvršitelja/izvršiteljice i u dijelu koji se odnosi na prijam 12. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za građenje javne rasvjete u Odsjeku za građenje javne rasvjete Odjela za građenje komunalne infrastrukture u Sektoru za građenje komunalne infrastrukture i održavanje javnoprometnih površina, javnih objekata i javne rasvjete, 1 izvršitelj/izvršiteljica


Gradski ured za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne poslove


Narodne novine broj 100 od 30. kolovoza 2023. 

Na temelju članka 17. i članka 19. stavaka 1. i 4. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine, 86/08, 61/11, 4/18 i 112/19) pročelnik Gradskog ureda za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne poslove raspisuje

J A V N I   N A T J E Č A J
za prijam u službu
u Gradski ured za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne poslove 

 
- u Sektoru za komunalno i prometno redarstvo:

1. Stručnog savjetnika/stručne savjetnice za sustavno praćenje provedbe nadzora komunalnog i prometnog redarstva u Odsjeku za sustavno praćenje provedbe nadzora komunalnog i prometnog redarstva Odjela za sustavno praćenje provedbe nadzora i pripremu dokumentacije komunalnog i prometnog redarstva – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij prometne ili elektrotehničke struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Posebni uvjeti: položen državni ispit.
 
2. Stručnog referenta/stručne referentice za sustavno praćenje provedbe nadzora komunalnog i prometnog redarstva u Odsjeku za sustavno praćenje provedbe nadzora komunalnog i prometnog redarstva Odjela za sustavno praćenje provedbe nadzora i pripremu dokumentacije komunalnog i prometnog redarstva  – 6 izvršitelja/izvršiteljice.
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema tehničke ili upravne struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Posebni uvjeti: položen državni ispit.
 
3. Stručnog suradnika-komunalnog redara/stručne suradnice – komunalne redarice u Odsjeku za nadzor građenja i provedbe zahvata u prostoru koji nisu građenje Odjela komunalnog redarstva – 2 izvršitelja/izvršiteljice.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni prijediplomski studij ili stručni prijediplomski studij građevinske, arhitektonske ili druge struke s područja tehničkih znanosti, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Posebni uvjeti: položen državni ispit.
 
4. Stručnog suradnika-komunalnog redara/stručne suradnice – komunalne redarice u Odjelu komunalnog redarstva – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni prijediplomski studij ili stručni prijediplomski studij s područja tehničkih znanosti ili upravne ili druge struke s područja društvenih znanosti, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Posebni uvjeti: položen državni ispit.
 
5. Višeg referenta – komunalnog redara/više referentice – komunalne redarice u Odjelu komunalnog redarstva – 4 izvršitelja/izvršiteljice.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni prijediplomski studiji ili stručni prijediplomski studij ili stručni kratki studij s područja tehničkih znanosti ili  upravne ili druge struke s područja društvenih znanosti, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Posebni uvjeti: položen državni ispit.
 
6. Referenta – komunalnog redara/referentice – komunalne redarice u Odjelu komunalnog redarstva – 6 izvršitelja/izvršiteljice.
Potrebno stručno znanje: najmanje gimnazijsko srednjoškolsko obrazovanje ili četverogodišnje strukovno srednjoškolsko obrazovanje tehničke ili društvene struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Posebni uvjeti: položen državni ispit.
 
7. Administrativnog referenta/administrativne referentice  – 5 izvršitelja/izvršiteljice.
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema upravne, birotehničke ili opće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Posebni uvjeti: položen državni ispit.
 
8. Referenta – prometnog redara/referentice – prometne redarice u Odjelu prometnog redarstva – 5 izvršitelja/izvršiteljice.
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema u najmanje četverogodišnjem trajanju, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, završen program osposobljavanja, položen vozački ispit B kategorije i poznavanje rada na PC-u.
Posebni uvjeti: položen državni ispit i zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova prometnog redara.
 
- u Sektoru za pravne i financijske poslove, Odjela za financijske i računovodstvene poslove, Odsjeka za naplatu potraživanja:

9. Stručnog savjetnika/stručne savjetnice za osiguravanje naplate potraživanja– 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij ekonomske struke ili projektnog menadžmenta, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Posebni uvjeti: položen državni ispit.
 
10. Višeg stručnog referenta/više stručne referentice za naplatu potraživanja – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni prijediplomski studij ili stručni prijediplomski studij ili stručni kratki studij ekonomske struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Posebni uvjeti: položen državni ispit.
 
- u Sektoru za komunalne poslove i javne površine, Odjela za komunalni doprinos i naknadu za zadržavanje nezakonito izgrađene zgrade u prostoru, Odsjeka za komunalni doprinos i naknadu za zadržavanje nezakonito izgrađene zgrade u prostoru:
 
11. Samostalnog upravnog referenta/samostalne upravne referentice za komunalni doprinos i naknadu za zadržavanje nezakonito izgrađene zgrade u prostoru – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij pravne, ekonomske, arhitektonske, građevinske ili druge struke s područja tehničkih znanosti, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Posebni uvjeti: položen državni ispit.
 
- u Sektoru za građenje komunalne infrastrukture i održavanje javnoprometnih površina, javnih objekata i javne rasvjete, Odjela za građenje komunalne infrastrukture, Odsjeka za građenje javne rasvjete:
 
12. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za građenje javne rasvjete – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij elektrotehničke struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Posebni uvjeti: položen državni ispit.
 
- u Sektoru za ceste:
 
13. Stručnog suradnika/stručne suradnice za vođenje katastra cesta i cestovnih objekata u Odsjeku za vođenje baze podataka i katastra nerazvrstanih cesta i cestovnih objekata Odjela za pripremu dokumentacije, investicijsko održavanje, vođenje baze podataka i katastra nerazvrstanih cesta i cestovnih objekata  – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni prijediplomski studij ili stručni prijediplomski studij geodetske, građevinske ili prometne struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Posebni uvjeti: položen državni ispit.
 
14. Administrativnog tajnika/administrativne tajnice  – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema upravne, birotehničke ili opće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Posebni uvjeti: položen državni ispit.
 
- u Sektoru za prostorno uređenje i graditeljstvo:
 
15. Administrativnog referenta/administrativne referentice  – 3 izvršitelja/izvršiteljice.
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema upravne, birotehničke ili opće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Posebni uvjeti: položen državni ispit.
 
Natjecati se mogu i kandidati koji su prema ranijim propisima stekli visoku stručnu spremu tražene struke, za radno mjesto pod rednim brojem 1., 9., 11. i 12.

Natjecati se mogu i kandidati koji su prema ranijim propisima stekli višu stručnu spremu tražene struke, za radno mjesto pod rednim brojem 3., 4., 5., 10. i 13.

Natjecati se mogu i kandidati koji nemaju položen državni ispit, uz obvezu da ga polože u roku od godine dana od prijma u službu.

Kandidati koji nemaju završen program osposobljavanja za radno mjesto pod rednim brojem 8. moraju se stručno osposobiti i položiti ispit.

Kandidati za radno mjesto pod rednim brojem 8. mogu pristupiti polaganju državnog ispita, nakon položenog ispita o stručnoj osposobljenosti za obavljanje poslova prometnog redara.

Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.

Služba se zasniva na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad u trajanju od tri mjeseca.

Kandidati moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u službu propisane člankom 12. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.

Kandidati su u prijavi dužni navesti osobne podatke (ime i prezime, adresa stanovanja, broj telefona odnosno mobitela, po mogućnosti e-mail adresa),  naziv i redni broj radnog mjesta za koje se podnosi prijava, te naziv ustrojstvene jedinice.

Kandidati koji se natječu za više radnih mjesta dužni su za svako radno mjesto podnijeti posebnu prijavu sa svim traženim prilozima.


Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati.

Obrazac prijave može se preuzeti na web-stranici Grada Zagreba https://www.zagreb.hr/en/objavljeni-natjecaji-oglasi/6501
 
Uz prijavu kandidati su dužni (u izvorniku ili neovjerenoj preslici) priložiti:
- životopis,
- dokaz o državljanstvu (osobna iskaznica, putovnica, vojna iskaznica ili domovnica),
- dokaz o stručnoj spremi: za radna mjesta pod rednim brojem 1., 9., 11. i 12.: diploma, za radna mjesta pod rednim brojem 3., 4., 5., 10. i 13.: svjedodžba (za kandidate koji su stekli naziv sveučilišni ili stručni prvostupnik/prvostupnica) ili diploma (za kandidate koji su stekli VŠS), a za radna mjesta pod rednim brojem 2., 6., 7., 8., 14. i 15.: svjedodžba o stečenoj srednjoj stručnoj spremi (ukoliko kandidat uz prijavu priloži inozemnu kvalifikaciju, dužan je uz istu dostaviti i rješenje o priznavanju inozemne obrazovne kvalifikacije),
- uvjerenje o nevođenju kaznenog postupka (ne starije od 3 mjeseca),
- svjedodžbu o položenom državnom stručnom ispitu,
- vozačka dozvola za B kategoriju – za radno mjesto pod rednim brojem 8.,
- dokaz o ukupnom radnom iskustvu, ne stariji od 1 mjeseca: Elektronički zapis (e – radna knjižica) ili Potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, a koji zapis/potvrda, između ostalih podataka, mora sadržavati i podatke o poslodavcu, početku i prestanku osiguranja, stvarnoj i potrebnoj stručnoj spremi, radnom vremenu, općini rada – prebivališta i trajanju staža osiguranja i
- dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje jedne godine za radna mjesta pod rednim brojem 2., 5., 6., 7., 8., 10., 11., 12., 14. i 15., odnosno u trajanju od tri godine za radna mjesta pod rednim brojem 1., 3., 4., 9. i 13. (ugovor o radu ili rješenje o rasporedu ili potvrda poslodavca), koji sadrži vrstu poslova i vremenska razdoblja u kojem je kandidat obavljao navedene poslove, a koje je radno iskustvo evidentirano u Elektroničkom zapisu/Potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, traženoj u prethodnoj alineji.

Kandidati koji dostavljaju dokumentaciju na stranom jeziku dužni su uz istu dostaviti i ovjereni prijevod na hrvatski jezik.

Ukoliko kandidat uz prijavu priloži dokumente u kojima osobni podaci nisu istovjetni, dužan je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni (presliku vjenčanog ili rodnog lista).

Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidat koji ispunjava uvjete za ostvarivanje toga prava, dužan je uz prijavu na javni natječaj priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, kao i rješenje, odnosno potvrdu o priznatom statusu, te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, rješenje, odluka i sl.).

Temeljem članka 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine, 121/17, 98/19 i 84/21) i članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine, 84/21), kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti dužni su dostaviti sve dokaze iz citiranih odredbi Zakona. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na internet stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske https://branitelji.gov.hr/pristup-informacijama/835

Kandidat koji se, sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine, 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja, dužan je uz prijavu na natječaj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
 
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i privitke navedene u javnom natječaju.

Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natječaj, o čemu joj se dostavlja pisana obavijest.

 
Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti kandidata mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja. Kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja i imaju pravo pristupiti testiranju bit će evidentirani lozinkom koja se sastoji od prvog slova imena i prvog slova prezimena i 5 zadnjih brojeva OIB-a (npr. Pero Perić 12345678901 – PP78901) i pod kojom će lozinkom biti pozvani na testiranje.
Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.

Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava javnim natječajem, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, područje provjere, te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru navedeni su na web stranici www.zagreb.hr.

Na web stranici www.zagreb.hr i na oglasnoj ploči u prizemlju zgrade gradske uprave, Zagreb, Trg Stjepana Radića 1, najmanje pet dana prije održavanja provjere, bit će objavljeno vrijeme i mjesto održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, te popis lozinki kandidata koji imaju pravo pristupiti testiranju.

Prijave s prilozima dostavljaju se STRUČNOJ SLUŽBI GRADSKE UPRAVE, Sektoru za upravljanje ljudskim potencijalima, Zagreb, Trg S. Radića 1, u roku od 15 (petnaest) dana od dana objave natječaja u „Narodnim novinama“, s obveznom naznakom „za natječaj za prijam u službu u Gradski ured za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne poslove“.

UPUTA O PRAVIMA ISPITANIKA:
https://www.zagreb.hr/UserDocsImages/arhiva/Uputa%20o%20pravima%20ispitanika.pdf
 
Kandidati će o rezultatima natječaja biti obaviješteni u zakonskom roku.
 

Saznajte više