Natječaj je djelomično poništen 17.1.2024., 19.2.2024., 5.3.2024., 7.3.2024. i 7.8.2024. u dijelu koji se odnosi na prijam u službu dva od šest izvršitelja 1. Savjetnika-komunalnog redara/savjetnice-komunalne redarice u Odjelu komunalnog redarstva Sektora za komunalno i prometno redarstvo, 6 izvršitelja/izvršiteljice, u dijelu koji se odnosi na prijam jednog od dva izvršitelja 2. Savjetnika-komunalnog redara/savjetnice-komunalne redarice u Odsjeku za nadzor držanja i postupanja sa životinjama u Odjelu komunalnog redarstva Sektora za komunalno i prometno redarstvo, u dijelu koji se odnosi na prijam u službu 3. Savjetnika-komunalnog redara/savjetnice-komunalne redarice u Odsjeku za nadzor građenja i provedbe zahvata u prostoru koji nisu građenje Odjela komunalnog redarstva u Sektoru za komunalno i prometno redarstvo, 3 izvršitelja/izvršiteljice, u dijelu koji se odnosi na prijam 4. Višeg stručnog suradnika-komunalnog redara/više stručne suradnice-komunalne redarice u Odjelu komunalnog redarstva Sektora za komunalno i prometno redarstvo, 4 izvršitelja/izvršiteljice, u dijelu koji se odnosi na prijam u službu jednoga od četiri izvršitelja 5. Stručnog suradnika-komunalnog redara/stručne suradnice-komunalne redarice u Odjelu komunalnog redarstva Sektora za komunalno i prometno redarstvo, 4 izvršitelja/izvršiteljice, i u dijelu koji se odnosi na prijam u službu jednog od trideset izvršitelja/izvršiteljica 7. Referenta-prometnog redara/referntice-prometne redarice u Odjelu prometnog redarstva Sektora za komunalno i prometno redarstvo.
Gradski ured za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne poslove
Narodne novine broj 131 od 3. studenoga 2023.
Na temelju članka 17. i članka 19. stavaka 1. i 4. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine, 86/08, 61/11, 4/18 i 112/19) pročelnik Gradskog ureda za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne poslove raspisuje
J A V N I N A T J E Č A J
za prijam u službu
u Gradski ured za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne poslove
- u Sektoru za komunalno i prometno redarstvo, Odjela komunalnog redarstva:
1. Savjetnika-komunalnog redara/savjetnice-komunalne redarice – 6 izvršitelja/izvršiteljice.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij s područja tehničkih znanosti, pravne struke ili druge struke s područja društvenih znanosti, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
2. Savjetnika-komunalnog redara/savjetnice-komunalne redarice u Odsjeku za nadzor držanja i postupanja sa životinjama – 2 izvršitelja/izvršiteljice.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij veterinarske struke ili struke s područja tehničkih ili društvenih znanosti, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
3. Savjetnika-komunalnog redara/savjetnice-komunalne redarice u Odsjeku za nadzor građenja i provedbe zahvata u prostoru koji nisu građenje – 3 izvršitelja/izvršiteljice.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij građevinske ili arhitektonske struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
4. Višeg stručnog suradnika-komunalnog redara/više stručne suradnice-komunalne redarice – 4 izvršitelja/izvršiteljice.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij s područja tehničkih znanosti, pravne struke ili druge struke s područja društvenih znanosti, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
5. Stručnog suradnika-komunalnog redara/stručne suradnice-komunalne redarice – 4 izvršitelja/izvršiteljice.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni prijediplomski studij ili stručni prijediplomski studij s područja tehničkih znanosti ili upravne ili druge struke s područja društvenih znanosti, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
- u Odjelu za sustavno praćenje provedbe nadzora i pripremu dokumentacije komunalnog i prometnog redarstva:
6. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za sustavno praćenje provedbe nadzora komunalnog i prometnog redarstva u Odsjeku za sustavno praćenje provedbe nadzora komunalnog i prometnog redarstva– 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij s područja društvenih znanosti, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
- u Odjelu prometnog redarstva:
7. Referenta – prometnog redara/referentice – prometne redarice – 30 izvršitelja/izvršiteljice.
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema u najmanje četverogodišnjem trajanju, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, završen program osposobljavanja, položen vozački ispit B kategorije i poznavanje rada na PC-u.
Posebni uvjeti: položen državni ispit i zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova prometnog redara.
Natjecati se mogu i kandidati koji su prema ranijim propisima stekli visoku stručnu spremu tražene struke, za radno mjesto pod rednim brojem 1., 2., 3., 4. i 6.
Natjecati se mogu i kandidati koji su prema ranijim propisima stekli višu stručnu spremu tražene struke, za radno mjesto pod rednim brojem 5.
Natjecati se mogu i kandidati koji nemaju položen državni ispit, uz obvezu da ga polože u roku od godine dana od prijma u službu.
Kandidati koji nemaju završen program osposobljavanja za radno mjesto pod rednim brojem 7. moraju se stručno osposobiti i položiti ispit.
Kandidati za radno mjesto pod rednim brojem 7. mogu pristupiti polaganju državnog ispita, nakon položenog ispita o stručnoj osposobljenosti za obavljanje poslova prometnog redara.
Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.
Služba se zasniva na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad u trajanju od tri mjeseca.
Kandidati moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u službu propisane člankom 12. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.
Kandidati su u prijavi dužni navesti osobne podatke (ime i prezime, adresa stanovanja, broj telefona odnosno mobitela, po mogućnosti e-mail adresa), naziv i redni broj radnog mjesta za koje se podnosi prijava, te naziv ustrojstvene jedinice.
Kandidati koji se natječu za više radnih mjesta dužni su za svako radno mjesto podnijeti posebnu prijavu. Uz svaku prijavu dužni su priložiti traženu dokumentaciju.
Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati.
Obrazac prijave može se preuzeti na web-stranici Grada Zagreba
https://www.zagreb.hr/en/objavljeni-natjecaji-oglasi/6501.
Uz prijavu kandidati su dužni (u izvorniku ili neovjerenoj preslici) priložiti:
- životopis,
- dokaz o državljanstvu (osobna iskaznica, putovnica, vojna iskaznica ili domovnica),
- dokaz o stručnoj spremi: za radna mjesta pod rednim brojem 1., 2., 3., 4. i 6.: diploma, za radno mjesto pod rednim brojem 5.: svjedodžba (za kandidate koji su stekli naziv sveučilišni ili stručni prvostupnik/prvostupnica) ili diploma (za kandidate koji su stekli VŠS), a za radno mjesto pod rednim brojem 7.: svjedodžba o stečenoj srednjoj stručnoj spremi (ukoliko kandidat uz prijavu priloži inozemnu kvalifikaciju, dužan je uz istu dostaviti i rješenje o priznavanju inozemne obrazovne kvalifikacije),
- uvjerenje o nevođenju kaznenog postupka (
ne starije od 3 mjeseca),
- svjedodžbu o položenom državnom stručnom ispitu,
- vozačka dozvola za B kategoriju – za radno mjesto pod rednim brojem 7.,
- dokaz o ukupnom radnom iskustvu,
ne stariji od 1 mjeseca: Elektronički zapis (e – radna knjižica) ili Potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, a koji zapis/potvrda, između ostalih podataka, mora sadržavati i podatke o poslodavcu, početku i prestanku osiguranja, stvarnoj i potrebnoj stručnoj spremi, radnom vremenu, općini rada – prebivališta i trajanju staža osiguranja i
- dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje jedne godine za radna mjesta pod rednim brojem 4. i 6. i 7., odnosno u trajanju od tri godine za radna mjesta pod rednim brojem 1., 2., 3. i 5. (ugovor o radu ili rješenje o rasporedu ili potvrda poslodavca), koji sadrži vrstu poslova i vremenska razdoblja u kojem je kandidat obavljao navedene poslove, a koje je radno iskustvo evidentirano u Elektroničkom zapisu/Potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, traženoj u prethodnoj alineji.
Kandidati koji dostavljaju dokumentaciju na stranom jeziku dužni su uz istu dostaviti i ovjereni prijevod na hrvatski jezik.
Ukoliko kandidat uz prijavu priloži dokumente u kojima osobni podaci nisu istovjetni, dužan je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni (presliku vjenčanog ili rodnog lista).
Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidat koji ispunjava uvjete za ostvarivanje toga prava, dužan je uz prijavu na javni natječaj priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, kao i rješenje, odnosno potvrdu o priznatom statusu, te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, rješenje, odluka i sl.).
Temeljem članka 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine, 121/17, 98/19 i 84/21) i članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine, 84/21), kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti dužni su dostaviti sve dokaze iz citiranih odredbi Zakona. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na internet stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske
https://branitelji.gov.hr/pristup-informacijama/835.
Kandidat koji se, sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine, 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja, dužan je uz prijavu na natječaj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i privitke navedene u javnom natječaju.
Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natječaj, o čemu joj se dostavlja pisana obavijest.
Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti kandidata mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja. Kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja i imaju pravo pristupiti testiranju bit će evidentirani lozinkom koja se sastoji od prvog slova imena i prvog slova prezimena i 5 zadnjih brojeva OIB-a (npr. Pero Perić 12345678901 – PP78901) i pod kojom će lozinkom biti pozvani na testiranje.
Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.
Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava javnim natječajem, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, područje provjere, te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru navedeni su na web stranici www.zagreb.hr.
Na web stranici www.zagreb.hr i na oglasnoj ploči u prizemlju zgrade gradske uprave, Zagreb, Trg Stjepana Radića 1, najmanje pet dana prije održavanja provjere, bit će objavljeno vrijeme i mjesto održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, te popis lozinki kandidata koji imaju pravo pristupiti testiranju.
Prijave s prilozima dostavljaju se
STRUČNOJ SLUŽBI GRADSKE UPRAVE, Sektoru za upravljanje ljudskim potencijalima, Zagreb, Trg S. Radića 1, u roku od 15 (petnaest) dana od dana objave natječaja u „Narodnim novinama“,
s obveznom naznakom „za natječaj za prijam u službu u Gradski ured za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne poslove“.
UPUTA O PRAVIMA ISPITANIKA:
https://www.zagreb.hr/UserDocsImages/arhiva/Uputa%20o%20pravima%20ispitanika.pdf.
Kandidati će o rezultatima natječaja biti obaviješteni u zakonskom roku.