clanak False

Informacija o radovima na Radničkoj cesti

14.09.2013.

REKONSTRUKCIJA RADNIČKE CESTE – II. ETAPA OD ULICE KOLEDOVČINA DO ŽELJEZNIČKE PRUGE S KOMUNALNOM INFRASTRUKTUROM

Radnička cesta kao prometnica visoke kategorije (gradska avenija) predviđena je u širini koridora od cca 58 m na cijelom predmetnom potezu oko 1538 m.
Unutar koridora Radničke ceste u 2. etapi, na potezu od raskrižja s Ulicom Koledovčina do Žitnjačke ceste, predviđena su dva jednosmjerna kolnika širine svaki po 10.50 m, sa po tri vozne trake, namijenjene prometu motornih vozila svih vrsta, međusobno odvojenih srednjim razdjelnim pojasom širine 15.0 m, predviđenim u perspektivi za izgradnju tramvajskog kolosijeka ili lakošinske željeznice, pratećih površina u funkciji javnog prijevoza putnika, proširenju kolnika na privozu križanjima, postavu stupova rasvjetnih tijela i nosača gornjeg voda lakošinske željeznice.
Unutar koridora Radničke ceste, duž cijelog poteza, predviđeni su rubni pojasevi zelenila tako da odvajaju kolne od biciklističkih i pješačkih površina.
Širina rubnih pojaseva je promjenjiva i ovisi o broju prometnih traka glavnih kolnika, broju prometnih traka na privozima križanju te ugibalištima autobusnog javnog prijevoza putnika. Ostatak površine rubnih pojaseva ovisno o rasporedu vodova komunalne infrastrukture u podzemlju, uredit će se nasadima visokog i niskog raslinja. Duž vanjskih rubova koridora Radničke ceste predviđene su površine širine 4.5 m za biciklističke staze i pješačke pločnike.
Ovim projektom obuhvaćena je i prilagodba postojeće tramvajske pruge u zoni raskrižja s Ulicom Koledovčina, u duljini od cca 170 m, uključujući tu i prilagodbu kontaktne i kabelske tramvajske mreže.
Planirana trasa Radničke ceste na predmetnom potezu formira nekoliko pravokutnih križanja sa prometnicama osnovne mreže Grada Zagreba planirane GUP-om te niz priključaka tipa uljev-izljev sa lokalnim prometnicama okolnog prostora ili pristupima poduzećima duž Radničke ceste.
Za potrebe ulične odvodnje Radničke ceste izvest će se ulični kanali u duljini od 2850 m. Zbog dotrajalosti i premalog kapaciteta planira se novi plinovodi VTP DN300 i ST d160. Izvest će se i rekonstrukcija, odnosno spuštanje dionice magistralnog parovoda DN 600 u duljini od 125 m. Potrebno je izvesti i radove na izmicanju odnosno ukapanju postojećeg produktovoda cijelom dužinom prometnice.
Izvodi se i nova javna rasvjeta u četiri niza i kompletna semaforizacija tri raskrižja i jednog pješačkog prijelaza.
Izgradit će se nova DTK mreža dio za potrebe izmještanja postojećih TK kapaciteta a dio kao ekspanzija za buduće potrebe. Postojeći elektroenergetski kabeli u zoni rekonstrukcije se izmještaju i štite. U okviru zahvata izgradit će se i dvije nove zamjenske transformatorske stanice ZTS 198 i ZTS 508. Hortikulturno će se urediti cijela zona obuhvata oko 23500 m2.

STANJE RADOVA:
CESTA
Radovi na sjeveroistočnom kolniku prometnice u većem dijelu su izvedeni do nivoa posteljice, osim na dijelu kolnog ulaza u tvornicu PAN i u zoni južnog uklopa prije nadvožnjaka. Na većem dijelu izvedeni su i rubnjaci te slivnici sa slivničkim spojevima. U tijeku su radovi na izvedbi tamponskog sloja na dijelu od križanja s Ulicom Koledovčina do Mičevečke ulice i na uklopu u Ulici Koledovčina. Navedenom dionicom će se voditi promet za vrijeme izvođenja radova na izgradnji križanja Radnička – Koledovčina sa sjevernim uklopom na postojeće stanje. 

KANALIZACIJA
Radovi na oborinskoj kanalizaciji na sjeveroistočnom kolniku prometnice su završeni, osim na dijelu koji će se moči izvoditi tek nakon izvedbe nasipa za rampe nadvožnjaka. Izgrađeno je i 120 m kolektora ø 140 u jugozapadnom dijelu prometnice od tramvajske pruge do Mičevećke ulice. U tijeku su radovi na izgradnji novog kanala ø 180 u zoni nadvožnjaka iznad željezničke pruge. Nakon izgradnje nove TK instalacije i izmještanja postojeće TK mreže zapoćet će se i s radovima na izgradnji oborinske kanalizacije jugozapadnog kolnika. 

TRAMVAJSKA PRUGA
Dovršeni su radovi na montaži novog kolosijeka a u tijeku su radovi na izvedbi temelja stupova kontaktne mreže. Po ugradnji svih stupova pristupit će se montaži nove kontaktne i kabelske mreže.
EE MREŽA I TS
Na većem dijelu sjeveroistočnog kolnika izvedena je nova EE mreža u koridor budućeg zelenog pojas. 

PLINOVOD
ST i VT plinovod izvedeni su cijelom trasom sjeveroistočnog kolnika osim u zoni kolnog ulaza u PAN i u dijelu nasipa budućih rampi nadvožnjaka. Investitor navedenih radova je GPZ. 

PAROVOD
Izvedeni su svi potrebni građevinski i strojarski radovi kako bi se prespajanje parovoda moglo izvest za vikend 14. i 15. rujna u vrijeme redovitog remonta toplana Zagreb. 

PRODUKTOVOD
Sa radovima na izgradnji produktovoda započet će se odmah nakon završetka radova na prespajanju parovoda od 16. rujna. 

TK INSTALACIJA
Sa radovima na izvedbi TK instalacije jugozapadnom trasom buduće prometnice započeti će se od ponedjeljka 16. rujna.

Sudionici u gradnji su:
INVESTITOR: GRAD ZAGREB – Gradski ured za prostorno uređenje,
izgradnju grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet
PROJEKTANT: „IPZ“ d.d., Prilaz baruna Filipovića 21, Zagreb

IZVOĐAČI RADOVA: SWIETELSKY d.o.o. - izvođač cestovne prometnice
GIP PIONIR d.o.o. - izvođač kanalizacije
GEORAD d.o.o. - izvođač tramvajske pruge
VODOTEHNIKA d.o.o. - izvođač parovoda i produktovoda
MONTEL d.o.o. - izvođač javne rasvjete
SIGNALIZACIJA d.o.o. – prometna signalizacija
HEP d.o.o. – izgradnja zamjenskih TS i izmještanje EE mreže
GPZ d.o.o. – izgradnja VT i ST plinovoda
GRADITELJ SVRATIŠTA d.o.o. – TK instalacija

STRUČNI NADZOR: EKO-PLAN d.o.o. - stručni nadzor
GEODETIKA d.o.o. - stručni geodetski nadzor)
VJEŠTAK BAN - koordinator II

S radovima se započelo 25.04.2013. godine izgradnjom kanalizacijske instalacije, a rok za dovršetak radova je 12 mjeseci.
Planirana vrijednost svih radova je oko 75.000.000,00 kuna (s PDV-om).