clanak False

Gradonačelnik najavio mogućnost nižih cijena i u javnim garažama

Ispitat ćemo mogućnosti smanjivanja cijena parkiranja u javnim garažama na temelju detaljnih analiza stručnih timova. Ništa nećemo raditi napamet i poprijeko – rekao je gradonačelnik Bandić, naglasivši da sadašnje analize ukazuju na to da se popunjnost šest gradskih garaža kreće u rasponu od 30 do 70 % te da je najmanja popunjenost u garaži Svetice, a najveća u garaži Tuškanac.

08.07.2011.

Nakon što su prije tri mjeseca za dvije kune po satu snižene cijene parkiranja u prvoj zoni i kad je produžena mogućnost parkiranja s jednog, na dva sata, na današnjoj konferenciji za novinare, zagrebački gradonačelnik Milan Bandić za jesen je najavio i mogućnost snižavanja cijene parkiranja u javnim garažama. 

- Ispitat ćemo mogućnosti smanjivanja cijena parkiranja u javnim garažama na temelju detaljnih analiza stručnih timova. Ništa nećemo raditi napamet i poprijeko – rekao je gradonačelnik Bandić, naglasivši da sadašnje analize ukazuju na to da se popunjnost šest gradskih garaža kreće u rasponu od 30 do 70 % te da je najmanja popunjenost evidentirana u garaži Svetice, a najveća očekivano u garaži Tuškanac.

Gradonačenik je izrazio zadovoljstvo što je u najvažnijim točkama postignut kompromis sa Gradskom skupštinom u vezi s Odlukom o organizaciji i načinu naplate parkiranja te da će još danas biti usaglašeni svi detalji. 

- Uvjeren sam da će s, cijene moći sniziti za 10 do 15%, no točni iznosi znat će se nakon spomenutih analiza – istaknuo je gradonačelnik dodavši da, iako zvuči paradoksalno, od sniženih cijena očekuje veće prihode za Zagrebparking i to zahvaljujući boljoj popunjenosti garaža.
Inače, Prijedlogom odluke definira se pozicija Zagrebparkinga kao organizatora parkiranja koji o svom radu izvještava isključivo gradski Ured za prostorno uređenje, Sektor za promet i ceste. Odluku o zonama parkiranja i cijenama donosi Gradska skupština na prijedlog gradonačelnika. 

Na presici je najavljeno da će od 1. siječnja sljedeće godine osobe s invaliditetom koje na automobilu imaju znak pristupačnosti, u slučaju da je mjesto za invalide popunjeno, moći parkirati i na bilo kojem drugom parkirnom mjestu. 

Spomenimo i to da po uzoru na europske i svjetske gradove Odluka propisuje pretpostavke za implementaciju Park & Ride i Park & Bike sustava. Riječ je sustavu parkiranja i putovanja javnim prijevozom i uporabom bicikla koji treba omogućiti jednostavnije, lakše i jeftinije kretanje Gradom, posebice u onim zonama s najgušćim prometom, a ujedno i doprinijeti rasterećenju u toga prometa. 

90% roditelja prikupilo dokumente za vrtiće 

Gradonačelnik se osvrnuo i na upise u dječje vrtiće, naglasivši da će 75% sugrađana plaćati manje ili jednako kao prije, 20 % više, a samo pet do šest posto najviše. Kao primjer naveo je tročanu obitelj s ukupnim prihodom od 6.000 kuna. Takva obitelj neće plaćati ništa. Također tročlana obitelj s ukupnim prihodima od 24.000 kuna i više, plaćat će dvije tisuće kuna za vrtić. Naša se odluka ne temelji na socijalnoj jednakosti, nego socijalnoj pravednosti – zaključio je gradonačelnik.
Pročelnik za obrazovanje, kulturu i šport Ivica Lovrić izvijestio je o tijeku upisa u vrtiće, pa je izvijestio da je 90% roditelja već prikupilo sve potrebne dokumente i da se Program javnih potreba u predškolskom odgoju i naobrazbi te skrbi o djeci predškolske dobi Grada Zagreba za 2011. provodi bez teškoća. 

Nitko u Zagrebu bez krova nad glavom 

Napise i vijesti o tome da će beskućnici morati napustiti prenoćište u Kosnici, na presici su demantirali gradonačelnik Milan Bandić, ravnateljica Centra za socijalnu skrb Marija Pavić i ravnatelj Gradskog crvenog križa Ludvik Matić.

- Nitko u ovom gradu nije ostao bez krova nad glavom, niti će ostati. Možemo kalkulirati s investicijama u prometnice, mostove, komunalije, ali nema šanse da se nešto napravi na štetu socijalno najugroženijih sugrađana – zaključio je gradonačelnik ponovivši da svatko tko živi u Zagrebu mora imati barem minimum egzistencije.


Gradske vijesti - 2011.