clanak False

Gradski ured za financije - NATJEČAJ JE DJELOMIČNO PONIŠTEN 13.7.2018.

09.05.2018.
NATJEČAJ JE DJELOMIČNO PONIŠTEN 13.07.2018., u dijelu koji se odnosi na prijam u službu jednog od dva vježbenika/vježbenice, srednje stručne spreme ekonomske struke, koji će se osposobljavati za obavljanje poslova stručnog referenta/stručne referentice za evidentiranje i praćenje uplata u Odsjeku za naplatu potraživanja iz ugovora o kupoprodaji stanova Odjela za financiranje javnih i društvenih potreba u Sektoru za proračun.


Narodne novine broj 42 od 9. svibnja 2018.

Na temelju članka 17., članka 19. stavaka 1. i 4. i članka 86. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, 86/08, 61/11 i 4/18 - Uredba), pročelnica Gradskog ureda za financije, raspisuje
 

JAVNI NATJEČAJ
za prijam u službu
v j e ž b e n i k a
u Gradski ured za financije
 
 
Vježbenici su osobe sa završenim obrazovanjem određene stručne spreme i struke,
bez radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
ili
s radnim iskustvom kraćim od vremena propisanog za vježbenički staž, dakle s radnim  iskustvom na odgovarajućim poslovima u trajanju kraćem od 12 mjeseci.

 
Vježbenici se primaju u službu na određeno vrijeme, u trajanju od 12 mjeseci, uz obvezu polaganja državnog stručnog ispita najkasnije do isteka vježbeničkog staža.
 
Gradski ured za financije, traži:
 
- u Sektoru za poslove financijske operative i računovodstva:
 
Ad 1.) vježbenika/vježbenicu, magistra/magistru, odnosno stručnog specijalista/stručnu specijalisticu ekonomske struke, 1 izvršitelj/izvršiteljica
, s poznavanjem rada na PC-u, koji će se osposobljavati za obavljanje poslova višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za poslove likvidature u Pododsjeku za likvidaturu Odsjeka za likvidaturu, platni promet i blagajničko poslovanje u Odjelu za poslove financijske operative.
 
Ad 2.) vježbenika/vježbenicu, sveučilišnog/sveučilišnu, odnosno stručnog prvostupnika/ stručnu prvostupnicu ekonomske struke, 1 izvršitelj/izvršiteljica, s poznavanjem rada na PC-u, koji će se osposobljavati za obavljanje poslova višeg stručnog referenta/više stručne referentice za obračun plaća, naknada i drugih dohodaka u Pododsjeku za obračun plaća, naknada i drugih dohodaka Odsjeka za obračun plaća, naknada i drugih dohodaka u Odjelu za poslove financijske operative.
 
Ad 3.) vježbenika/vježbenicu, sveučilišnog/sveučilišnu, odnosno stručnog prvostupnika/ stručnu prvostupnicu ekonomske struke, 2 izvršitelja/izvršiteljice, s poznavanjem rada na PC-u, koji će se osposobljavati za obavljanje poslova višeg stručnog referenta – glavnog knjigovođe/više stručne referentice – glavne knjigovotkinje u Odsjeku za knjigovodstvo Odjela za računovodstvene poslove.
 
- u Sektoru za proračun:
 
Ad 4.) vježbenika/vježbenicu, magistra/magistru, odnosno stručnog specijalista/stručnu specijalisticu ekonomske struke, 1 izvršitelj/izvršiteljica
, s poznavanjem rada na PC-u, koji će se osposobljavati za obavljanje poslova višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za izradu analiza u Odsjeku za plansko-analitičke poslove Odjela za proračun.
 
Ad 5.) vježbenika/vježbenicu, srednje stručne spreme ekonomske struke, 2 izvršitelja/izvršiteljice, s poznavanjem rada na PC-u, koji će se osposobljavati za obavljanje poslova stručnog referenta/stručne referentice za evidentiranje i praćenje uplata u Odsjeku za naplatu potraživanja iz ugovora o kupoprodaji stanova Odjela za financiranje javnih i društvenih potreba.
 
- u Sektoru za pravne poslove i sustav unutarnjih kontrola:
 
 Ad 6.) vježbenika/vježbenicu, magistra/magistru, odnosno stručnog specijalista/stručnu specijalisticu pravne struke, 2 izvršitelja/izvršiteljice
, s poznavanjem rada na PC-u, koji će se osposobljavati za obavljanje poslova višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za poslove pripreme utuživanja i ovrha u Odjelu za pravne poslove.

Uvjet magistra/magistre, odnosno stručnog specijalista/stručne specijalistice, za radna mjesta pod rednim brojem 1., 4. i 6., temeljem odredbe članka 35. stavka 1. Uredbe o klasifikaciji radnih mjesta u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine, 74/10 i 125/14), ispunjavaju i osobe koje su po ranijim propisima stekle visoku stručnu spremu.
 
Uvjet sveučilišnog/sveučilišne, odnosno stručnog prvostupnika/stručne prvostupnice, za radna mjesta pod oznakom 2. i 3., temeljem odredbe članka 35. stavka 2. Uredbe o klasifikaciji radnih mjesta u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine, 74/10 i 125/14), ispunjavaju i osobe koje su po ranijim propisima stekle višu stručnu spremu.
 
Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.
 
Kandidati moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u službu propisane člankom 12. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.
 
Kandidati su u prijavi dužni navesti naziv i redni broj radnog mjesta za koje podnose prijavu.

Kandidati koji se natječu na više radnih mjesta dužni su za svako radno mjesto podnijeti posebnu prijavu sa svim traženim prilozima.

 
 
Uz prijavu kandidati su dužni (u izvorniku ili neovjerenoj preslici) priložiti:
- životopis,
- dokaz o državljanstvu (osobna iskaznica, putovnica, vojna iskaznica ili domovnica),
- dokaz o stručnoj spremi: za radna mjesta pod rednim brojem 1., 4. i 6.: diploma, za radna mjesta pod rednim brojem 2. i 3.: svjedodžba (za kandidate koji su stekli naziv sveučilišni ili stručni prvostupnik/prvostupnica) ili diploma (za kandidate koji su stekli VŠS), te za radno mjesto pod rednim brojem 5.: svjedodžba o stečenoj srednjoj stručnoj spremi,
- uvjerenje o nevođenju kaznenog postupka (ne starije od 3 mjeseca) i
- dokaz o ukupnom radnom iskustvu: Elektronički zapis (e – radna knjižica) ili Potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje (ne starije od 1 mjesec), a koji zapis/potvrda, između ostalih podataka, mora sadržavati i podatke o poslodavcu, početku i prestanku osiguranja, stvarnoj i potrebnoj stručnoj spremi, radnom vremenu, općini rada – prebivališta i trajanju staža osiguranja i
- ukoliko je u Elektroničkom zapisu ili Potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje (a traženima u prethodnoj alineji) upisano radno iskustvo u ukupnom trajanju od 12 mjeseci ili više, kandidat/kandidatkinja je dužan dostaviti ugovore o radu ili rješenja o rasporedu ili potvrde poslodavca (kojima dokazuje vrstu poslova koju je kandidat obavljao i vremenska razdoblja u kojem je obavljao navedene poslove), a koje se odnose na cjelokupan staž upisan u Elektroničkom zapisu ili Potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje.
 
Ukoliko kandidat uz prijavu priloži dokumente u kojima osobni podaci nisu istovjetni, dužan je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni (presliku vjenčanog lista, rodnog lista ili sl.).
 
Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidat koji ispunjava uvjete za ostvarivanje toga prava, dužan je uz prijavu na javni natječaj priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, kao i rješenje, odnosno potvrdu o priznatom statusu, te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, rješenje, odluka i sl.).
 
Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti temeljem Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine, 121/17) dužni su dostaviti sve dokaze iz članka 103. citiranog Zakona. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na internet stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske https://branitelji.gov.hr/.
 
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju.

Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natječaj.

 
S kandidatima prijavljenim na javni natječaj provest će se testiranje i intervju radi provjere znanja i sposobnosti bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta za koje se osposobljavaju.
 
Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.
 
Opis poslova i podaci o plaći vježbenika koji se osposobljava za obavljanje poslova radnog mjesta, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, područje provjere, te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru navedeni su na web stranici www.zagreb.hr. Na web stranici www.zagreb.hr i na oglasnoj ploči u prizemlju zgrade gradske uprave, Zagreb, Trg Stjepana Radića 1, bit će objavljeno vrijeme i mjesto održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, najmanje pet dana prije održavanja provjere.
 
Prijave s prilozima dostavljaju se STRUČNOJ SLUŽBI GRADONAČELNIKA, Sektoru za upravljanje ljudskim potencijalima, Zagreb, Trg S. Radića 1, u roku 8 (osam) dana od dana objave natječaja u „Narodnim novinama“, s obveznom naznakom „za natječaj za prijam u službu vježbenika u Gradski ured za financije“.
 
Kandidati će o rezultatima natječaja biti obaviješteni u zakonskom roku.