clanak False

Rekonstrukcija rotora Remetinec

Danas je na Tribini Grada Zagreba, u organizaciji Gradskog ureda za prostorno uređenje, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet, u suradnji s VIA-VITOM, Društvom za ceste Zagreb, a u nazočnosti gradonačelnika Milana Bandića, održana prezentacija, kojom je predstavljeno pet varijanti idejnog rješenja buduće rekonstrukcije raskrižja Avenije Dubrovnik i Jadranske avenije.
13.10.2009.


Rotor Remetinec jedno je od najfrekventnijih gradskih prometnih čvorišta kroz koje svakodnevno prođe oko 100.000 vozila, no u sljedećem bi razdoblju, s obzirom na sve nove sadržaje koji će se tamo izgraditi, ono moglo zadavati velike prometne probleme pri ulazu i izlazu iz Zagreba. Stoga je danas, na Tribini Grada Zagreba, u organizaciji Gradskog ureda za prostorno uređenje, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet, u suradnji s VIA-VITOM, Društvom za ceste Zagreb, a u nazočnosti gradonačelnika Milana Bandića, održana prezentacija, kojom je predstavljeno pet varijanti idejnog rješenja buduće rekonstrukcije raskrižja Avenije Dubrovnik i Jadranske avenije.

Gradonačelnik je napomenuo da je Grad Zagreb krajem 2007., na njegovu inicijativu, objavio javni natječaj za izradu idejnog projekta rekonstrukcije Rotor na kojem su odabrani tvrtka Aking i Građevinski fakultet iz Zagreba, čime su preuzeli obvezu izrade pet varijanti idejnog rješenja rekonstrukcije. Osim toga, gradonačelnik je najavio da nas do početka realizacije ovog kapitalnog prometnog projekta čeka velik posao, ne samo što se tiče odabira projekta, koji je najavljen do konca studenog, već i vezano uz imovinsko – pravne poslove koji u ovako velikim projektima znaju potrajati.

Danas su javnosti i struci predstavljene sve varijante, a, kako se čulo, temeljem analiza ušteda u prometnom sustavu, Varijanta 2 predlaže se kao najpovoljnije rješenje. Naime, prema Varijanti 2, predviđeno je da se, uz semaforizaciju, zadrži postojeći rotor s tri vozna traka te da se, osim toga, napravi traka za desne skretače za sva četiri smjera kako ta vozila ne bi ulazila u rotor, a čime bi se rasteretio i promet u rotoru. U sklopu te varijante, vrijedne 22 milijuna kuna, izgradio bi se i tunel u smjeru istok – zapad na razini -1, odnosno ispod razine na kojoj trenutno prometuje tramvaj.

Današnja prezentacija bila je prilika da struka, ali i svi zainteresirani iznesu svoja mišljenja, prijedloge i primjedbe, vezano za ovaj prioritetni projekt, a oni koji se žele uključiti u raspravu oko prezentiranih idejnih rješenja, svoje komentare i sugestije mogu i dalje slati na e-mail info-graditeljstvo-izgradnja@zagreb.hr, na broj telefaxa: 6100-970 ili poslati poštom na Gradski ured za prostorno uređenje.

Sažetak prezentacije pogledajte ovdje.


Gradske vijesti - 2009.